4 Şubat 2013 Pazartesi

DAYMOD DAYMOD'LU SAATLER...

Gönderen tubass zaman: 02:32





Paydaşlarım merhaba, iyi haftalar diliyorum sizlere…

Hafta sonunda da boş durmadım sizler için inceleme yaptımJJ

Daymod çoraplarının bölge bayisine gidip uzun uzun gezdim ve alışveriş yaptım..

Önce daymod klasik çoraplarından siyah ve ten rengi çoraplarından bir deste aldım. 
Daha sonra desenli çorap kısmında uzun bir kararsızlık yaşadım acaba hangisi alınmalı-almalıyım diye???


Desenli çoraplarından birkaç seçim yaptım denediğimi yayınladım paydaşlarım sizin de 
faydanıza fikriniz olsun istedim …

 DaymodKÜLOTLU/Bahar Desenli Külotlu Çorap aldım ve denedim aşağıdaki 

resimlerinde de belli olduğu gibi.

Bakalım sizlerde sevecek misiniz?

Mutlaka en yakın daymod satış noktasına uğrayın derim…

PS; Kızzlaarr sevgili paydaşlarım ufak bir tüyo fiyat olarak da kesenize en uygun 

olanları burda..


DAYMOD DESENLİ SERİSİ





BAHAR DESENLİ KİLOTLU ÇORAP


DAYMOD 





Sevgilerimle…





0 yorum:

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos