11 Şubat 2013 Pazartesi

#KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ# GARNİER #

Gönderen tubass zaman: 02:04

Merhaba paydaşlarım
İyi haftalar dilerim herkese…

İlk kez deneyeceğim GARNİER alışverişimden bahsetmek istiyorum. Bu aralar malum tatlı telaşımdan dolayı  aşırı derecede yorulduğum ve uykusuzluk çektiğim için gözaltlarımda morluklar ve torbalar oluştu. Bunları hafifletmek ve canlandırmak için GARNİER-KAFEİNLİ ROLL-ON  denemeliyim diye düşündüm..

İlk denemem kolay ve pratik oldu.J Roll-on biçiminde olduğu için kolay sürüşü var…
tabiri caizse  vıcık vıcık bir ıslaklık bırakmadan bilyesi sayesinde kolay emiliyor…Makyaj malzemeleri konusunda her markaya kolay kolay güvenip kullanamıyorum L





Yoksa çok ciddi sorunlar yaşanabilir!!

Biliyorsunuz cildimiz en önemli giysimiz! Dikkatli olmak fayda var…
Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, denemeden yorum yapmak ve sizi yanıltmak yanlış bilgi vermek istemedim…

Bitene kadar devam…



Bu arada makyaj temizleme mendili de kullanıma hazır bir ürün olduğu için denedim bile çok memnunum tavsiye ederim. Besleyici ve yormadan kızartmadan cildi ve gözleri güzel temizliyor…Bence denemelisiniz..



SEVGİLERİMLE...


0 yorum:

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos