26 Şubat 2013 Salı

# İNCELEME #TIRNAK BAKIMI

Gönderen tubass zaman: 05:00

Merhaba paydaşlarım;)

Uzun bir sessizlikten sonra ürün incelemesiyle sizlerleyim…

Gratis alışverişlerimden birinde bana yardımcı olan bayan arkadaşımın deneyimiyle ve tavsiyesiyle bir tırnak bakım ürünü alıp denemeye karar verdim. Biliyorsunuz bu konuda katı kuralcıyım paylaştıklarımı deneyimlemeden yazmıyorumm..
 


Bu paylaşımım da onlardan birisidir…


Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ama bir faydasını göremedim sanki tavsiye etmiyorum…
Ürün ne ile alakalıydı diye sorar gibisiniz; evet J tırnak kontörü onarıcı ve sertleştirici ürünü.
Sürekli olmasa da sık sık manikür yaptıran birisi olarak işe yaramadığını düşünüyorum.


Benden farklı düşünen paydaşlarım varsa lütfen bana ulaşsınlar…


Sevgilerimle..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos