13 Nisan 2013 Cumartesi

#DÜĞÜN-KINA HAZIRLIKLARI VOL-1#

Gönderen tubass zaman: 01:46

Merhaba paydaşlarım

Düğün telaşında olduğum için hep gözüm düğünle-kına ile ilgi ne varsa herşeye gözüm kayıyor:)

Dayanamıyorum hemen herşeyi alıyorum:)
Bu telaşları yaşayanlar bilir..

Gerçekten çok zahmetli,çok stressli ve bir o kadarda eğlenceli oluyor.
Darısı tüm bekarların başına diyerek...

Asıl konuma geçiyorum ve sizlerin de fikrini almak istiyorum.
Bu arada kaftanmoda ya yardımlarında dolayı teşekkür ederimJ









Sevgilerimle…


2 yorum:

Kermit Alemlerde on 13 Nisan 2013 07:57 dedi ki...

Muhteşem yüzyılda HAtice sultanın gelinliği olarak kullanılan bindallıyı görenden beri başka bir şey beğenmedim.Ki birebirini yapmışlar hiç denk geldin mi?
Ayrıca kelime doğrulamayı kaldırırsan daha rahat yorum yapabiliriz.Sevgiler..

tubass on 13 Nisan 2013 08:09 dedi ki...

yok bak hiç denk gelmemişti mutlaka bakmalıyım:)
peki ya aksesuar olarak??

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos