8 Ocak 2013 Salı

çekiliş paylaşımları-duyurularr...

Gönderen tubass zaman: 23:03
Katıldım Bakalım


Güzel bir çekiliş



TIK TIK

Dayanamadım katıldım:)


Güzellikgezegeni'nin çekilişi vaarr:)


TIK TIK

Katıldım,bir bakın paydaşlarım :)

kozmetikhikayeleri'nin çekilişi ;)

ŞEKER KIZLAR'ın çekilişi


Katılın paydaşlarım :)


TIK TIK

bir çekiliş daha


TIK TIK

Katılmak için;


TIK TIK

Bence mutlaka katılın:)


Çok sevimli bir sayfa katıldım buyrun;


Parfümümün kokusu'nun çekilişine buyrun..


                      TIK TIK




                    Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi

Kitap çekilişlerine büyük hevesle katılıyorum ama...

TIK TIK

Kozmetik Hikayeleri nin çekilişi var;))






MakyajManya İlk Çekilişimi Düzenliyorum!!! :)
TIK TIK


ÖZ'den Hediye Çekilişi - İlk göz ağrım
Katıldım sizde;) şansınızı deneyin..

TIK TIK

              365 AVM Lush Gezisi + Süpriz

Edda'nın Dünyası

Bu ürünleri kullanmak istiyorum merak ettim sizde,sizde merak ettiyseniz buyrun...
TIK TIK


ÇEKİLİŞ HEDİYELERİ AÇIKLANIYOOOOORR /Resimli
Bende resmimle - çantamla katıldım...


•Dörtdörtlükblog•  ☛ 1000 İzleyici Çekilişi ☚
  
katıldım buyrun burdan...
TIK TIK
      
        Tannesi & İndirimlr Dünya Kadınlar Günü Çekilişi



TIK TIK

Smile Jewelry&Leather Bags&Accessories By N.C
çekişi var buyurun buradan paydaşlarım...



HEDİYE ZAMANI GELDİ...


Sevgili Eba Design Esra'nın çekişi var paydaşlarım..


Kermit ve Mamontenka'dan Hediyeler  


 Sevgili kermit ve mamontenka çok güzel hediyeler dağıtıyor:) harika hediyeler var bende katıldım:) 
her ne kadar şansızda olsam bu kadar geldi elimden katılın şansınızı artırın bence..SON 3 GÜN
sevgilerimle..



TIK TIK 



Kitap Telvesinden bir çekiliş


Buyrun Bakalım...

                                            

                     İlk Çekilişim =) KİTAP AŞIĞI'NIN ÇEKİLİŞİ VAR..  TIK TIK




                     Hediye Çekilişi!!>>>G. ile Tanışma Çekilişi


Bir çekişe katıldım...




TIK TIK



BİRİCİTİN YERİNDE ŞANSLI DUYURUSU VAR...


                    Mr.Maana'dan 3 Şanslı İzleyicisine Harika Hediyeler Var! :)



















1 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat on 25 Ocak 2013 10:55 dedi ki...

tatlım bol sanslar dılerım,facebook beğenısını hangı ısımden yaptın yazar mısın,facebook beğenısı yazmıyor yorumunda lısteme ekleyeceğım senıde yorumda belırtırmısın,sevgıler:)

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos