27 Ocak 2013 Pazar

ALİZE ŞEKERİM ÖRGÜM VE BEN

Gönderen tubass zaman: 23:52

Örgüm ve Ben 


pazartesi günümün  başlangıcı merhabalar herkese...

Çok şirin mi şirin Bıcırığıma isteyerek başladığım süveterim…deseni kendinden ALİZE BEBE-şekerim ipleri..

Ördükçe öresim geldi bitmiş halini de sizlerle paylaşacağım. onu da işten vakit bulduğumda bitirebilirsem yayınlamak istiyorum;))

Eğer sizde benim gibi elişine meraklı iseniz ve emeğinizi göstermek isterseniz küçük bıcırıklara örülebilecek en güzel hediyelerden birisi..
Yumuşacık sıcak tutacak tam bebeklere özel üretim alize ipleri ve bebek serileri…
ALİZE el örgü ipleri şekerim bebe-serisi desen-1

Bakalım benim bıcırığım da nasıl olacak.. merakla ve şevkle örüyorum..
örmesi zevkli giymesi yumuşacık…








SEVGİLERİMLE…


0 yorum:

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos