30 Ocak 2013 Çarşamba

DİKKAT HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ VAARR..

Gönderen tubass zaman: 04:37

HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ


Merhaba paydaşlarım,

Blog takipçisi olduktan sonra paydaşlarımın nerde-nasıl etkinlikleri var ise hemen hemen hepsine dahil oldum ve bu etkinliklerden birisiyle de bu şipşirin takı kutusu hediyesine sahip oldum. 

Diğer başka etkinliklere dahil olmamı isteyen arkadaşlarımda buradan “mim” olarak ekleme yapabilirler beniJ

Sevgili blogdaşım  bilgenin gemisi canım arkadaşım SALİHA ; bana çok güzel bir hediye gönderdi.

Kendi bloğunda paylaştığı etkinliğe katıldım ve güzel bir hediye sahibesi oldumJ


Görünce çok hoşuma gitti dayanamayıp hemen paylaşmak istedim. Evimin en güzel yerini süsleyeceğine eminimJJJ


Ellerine sağlık canım.. umarım burada başlayan dostluğumuz devamlı olur…


SEVGİLERİMLE…











0 yorum:

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos