1 Ekim 2013 Salı

LANCOME DREAMTONE ÜRÜN DENEMESİ & TESTER

Gönderen tubass zaman: 23:43

LANCOME DREAMTONE ÜRÜN DENEMESİ & TESTER


Merhaba paydaşlarım


Sizinle biraz dertleşeyim, size biraz sitem edeyim istedimJ
Şaka şaka sitemim kime değil mi?

Neyse ki sıkı bir bloglovin ve blogger takipçisi olarak tüm ürün denemelerini takipteyim doğal olarakJ

Tabi bende kendi imkanlarım sayesinde ürün denemeleri yapıyorum,sizler için ve merak ettiğim için hemen bir lancome dreamtone edindim ve denedim işte…




Hemen de paylaştım bakalım etkisinin olduğunu olmadığını göreceğiz işte…
benim gibi starter blogger  olunca ancak bu kadar işte….



Benim  gibi deneyeniniz var mı acaba paydaşlarım??



Sevgilerimle…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos