24 Ağustos 2013 Cumartesi

Down Under Natural's Argan Oil Argan Yağı ve Kreatin İçeren Besleyici ve Kırılma Karşıtı Sıvı Saç Kremi

Gönderen tubass zaman: 00:33
Merhaba paydaşlarım


Nasılsınız paydaşlarım? 
Uzun süredir sizlere paylaşımlarda bulunamıyordum. Neden mi?
Uzun süredir düğün-kına-evlilik telaşı ile koşturmaca ile yorulmuştum. Artık kalmadı koşturma,şükürler olsun :)

Bende dünya evine girdim FFR

  Paylaşımlarım gelecek…

Şimdi size yeni bir ürün deneme fırsatım oldu.


Down Under Natural's Argan Oil Argan Yağı ve Kreatin İçeren Besleyici ve Kırılma Karşıtı Sıvı Saç Kremi


Denedim ve beğendim gerçekten çok güzel önceki farklı marka kullanımlarımdan daha iyi!
Tavsiye ederim. 
Sizlerinde saçlarınız benimki gibi asi ve duş sonrası zor açılan saçlarınız varsa kullanmaya değer..

Saçlarınız için hem sağlıklı hem güçlü dirençli olmasını sağlayan kokusu da güzel çok güzel bir ürün.


Kısa zamanda denemeniz tavsiyesiyle paydaşlarım..

Sevgilerimle…


2 yorum:

Kermit Alemlerde on 24 Ağustos 2013 11:13 dedi ki...

Beni de çok severek kullanıyorum , glis kremleeri solda sıfır bırakıyor:)

tubass on 27 Ağustos 2013 00:43 dedi ki...

aynen canım katılıyorum sana:))

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos