11 Mart 2013 Pazartesi

# BAKIMLIYIMM # YA SİZ?

Gönderen tubass zaman: 05:44

Merhaba paydaşlarım;)

Bir bakım sayfası yapıp sizlerle paylaşmak istedim...
Bu paylaşımlarım rutin olarak haftada bir yada duruma göre mevsim değişikliklerinde  de sık olarak uyguladığım bakım ürünlerim..
Öncelikler saçlarım için Gliss sıvı bakım ürünü Oil Nutritive Serisi ürünlerinde olan bakım ürününü kullanıyorum, Özelliği;  Kolay kırılan uzun saçlar için
GLISS Oil Nutritive Serisi, ‘Argan ve Shea Yağı’ içeren özel formülü ile kuru saçları ve yıpranmış saç uçlarını sadece 2 haftada onarır, kırılmaya karşı güçlendirir...
Malumunuz sıradaki resim pudraaa:)))cildimi temizledik den sonra nemini koruması ve daha sağlıklı görünmesi içinde "bebe pudrasını" kremden önce uygulamaktayım ;)

Türkiye’de bulamadığım için yurtdışı menşeili olarak getirtiğim çok severek kullandığım bebe marka kremlerim var..Önce vücudumu nemlendirip sonra sadece çok az miktar yüzüme uyguluyorum..

Vee son olarak da benim gibi hassas cilde sahipseniz body shop ürünleri tam size göreJ
Hiç tereddüt etmeden aldım ve koltuk altı roll’onu tam benlik hiçbir alerjik reaksiyona mahal vermedi gönül rahatlığıyla kullanıyorum…Size de tavsiyem birde pembe rengi var bence deneyinJ



Sevgilerimle paydaşlarım…



4 yorum:

darkolivee on 11 Mart 2013 06:26 dedi ki...

bu glisiin sıvı saç keratininden bende aldım geçen gün
gözle görülür bir faydasını görmedim ama umarım iyi olur

tubass on 11 Mart 2013 06:36 dedi ki...

Canım ben epeydir kullanıyorum eminim sende farkını göreceksin ne kadar süredir kullanıyorsun?

sebnemsblog on 12 Mart 2013 08:16 dedi ki...

Ben de seviyorum gliss ara ara kullanoyorum kokuları da güzel:)

Bana da beklerim:)

www.alisverismakyaj.blogspot.com

tubass on 13 Mart 2013 07:50 dedi ki...

haklısın canım:))geldim bile :))

Yorum Gönder

 

tuba'nın hikayesi Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos